Slik så den ut som ny. En original evoluzione

Bildet tatt i 99 da bilen var innkjøpt i Tyskland, hel pen og god bil. Ingen store problemer med den, men allikevel i egen øyne moden for en solid strekk og modifisering til det bedre

Hjuloppheng, RSRacing. Har nå egen avtale med OSRAV, og bruker derfor det nest beste og godkjente løsningen, Egenkalibrerte OSRAV dempere, og det er faktisk rimelig bra vil jeg si. Bremser er 330 mm Tarox.

Turbo henger på plass på eget grenrør,

Motor tilbake der den hører hjemme, nydelig med flott rød maling og en alu maskin ombord.

Det begynner å falle på plass. egetbygget innsug også

Egenbygget intercooler. Stor og ekstremt effektiv med lav strømnings motstand.

Det ble plass til fanger også såvidt, og IC har masse luftspalter den kan fores gjennom.

mmmm, bilen begynner å likne en bil igjen

Ombygget til ventilerte bremser bak, reservehjul brønn endret til batteri oppbevaring, superlett batteri.

330 mm fra Tarox

Haugen monterte og mappet saken

Her sitter jeg i en original fabrikk racer, 75 Evoluzione i Arese, med chassisnummer i samme serie som min egen bil.

To entusiaster på Monza og så dobbel Ferrari vinne.

Og sett forfra

Slik ble den sett bakfra

Bilder fra renoveringen av bilen

Skriv en kommentar: (Klikk her)

123hjemmeside.no
Antall tegn tilbake: 160
OK Sender...
Se alle kommentarer

| Svar

Nyeste kommentarer

04.12 | 16:08

Hei igjen
Her kommer en til som omhandler det samme

https://www.slideshare.net/Angelblasco2/cruise-control-original-fiat-ducato
Mvh
Tarald

...
04.12 | 14:53

Hei Fred Roger

https://www.camperonline.it/fai-da-te/meccanica/installazione-cruise-control-fiat-ducato-x250/937
Mvh
Tarald

...
04.12 | 13:13

Hei!. Interessant, svært interessant!. Har du en link?. Mvh Fred

...
04.12 | 11:59

Hei Fred Roger
Takk for svar, har nå funnet en italiensk side som forteller hvordan vi kan gjøre dette på de nye. oversetter med google så får vi se. Mvh Tarald

...
Du liker denne siden