Slik så den ut som ny. En original evoluzione

Bildet tatt i 99 da bilen var innkjøpt i Tyskland, hel pen og god bil. Ingen store problemer med den, men allikevel i egen øyne moden for en solid strekk og modifisering til det bedre

Hjuloppheng, RSRacing. Har nå egen avtale med OSRAV, og bruker derfor det nest beste og godkjente løsningen, Egenkalibrerte OSRAV dempere, og det er faktisk rimelig bra vil jeg si. Bremser er 330 mm Tarox.

Turbo henger på plass på eget grenrør,

Motor tilbake der den hører hjemme, nydelig med flott rød maling og en alu maskin ombord.

Det begynner å falle på plass. egetbygget innsug også

Egenbygget intercooler. Stor og ekstremt effektiv med lav strømnings motstand.

Det ble plass til fanger også såvidt, og IC har masse luftspalter den kan fores gjennom.

mmmm, bilen begynner å likne en bil igjen

Ombygget til ventilerte bremser bak, reservehjul brønn endret til batteri oppbevaring, superlett batteri.

330 mm fra Tarox

Haugen monterte og mappet saken

Her sitter jeg i en original fabrikk racer, 75 Evoluzione i Arese, med chassisnummer i samme serie som min egen bil.

To entusiaster på Monza og så dobbel Ferrari vinne.

Og sett forfra

Slik ble den sett bakfra

Bilder fra renoveringen av bilen

Skriv en kommentar: (Klikk her)

123hjemmeside.no
Antall tegn tilbake: 160
OK Sender...
Se alle kommentarer

| Svar

Nyeste kommentarer

15.05 | 17:38

Hei! send meg en mail, så skal du få bilde og svar :)
frerjo@gmail.com

...
15.05 | 14:18

Hvordan ta av deksel til nx5,trenger og stille den ned tror jeg den kommer på etter bare en time.
Skjedd plutselig virket uten problem i 6 år.

...
06.05 | 06:26

Nordkisa i Ullensaker, meget fornøyd med bilen, 👍😀 Svein .

...
05.05 | 23:21

Hei. Så morsomt!, hvor befinner den seg nå?. Mvh Fred

...
Du liker denne siden