 |
 |
|
 |
 |

Slik så den ut som ny. En original evoluzione
Bildet tatt i 99 da bilen var innkjøpt i Tyskland, hel pen og god bil. Ingen store problemer med den, men allikevel i egen øyne moden for en solid strekk og modifisering til det bedre
Hjuloppheng, RSRacing. Har nå egen avtale med OSRAV, og bruker derfor det nest beste og godkjente løsningen, Egenkalibrerte OSRAV dempere, og det er faktisk rimelig bra vil jeg si.
Bremser er 330 mm Tarox.
Turbo henger på plass på eget grenrør,
Motor tilbake der den hører hjemme, nydelig med flott rød maling og en alu maskin ombord.
Det begynner å falle på plass. egetbygget innsug også
Egenbygget intercooler. Stor og ekstremt effektiv med lav strømnings motstand.
Det ble plass til fanger også såvidt, og IC har masse luftspalter den kan fores gjennom.
mmmm, bilen begynner å likne en bil igjen
Ombygget til ventilerte bremser bak, reservehjul brønn endret til batteri oppbevaring, superlett batteri.
330 mm fra Tarox
Haugen monterte og mappet saken
Her sitter jeg i en original fabrikk racer, 75 Evoluzione i Arese, med chassisnummer i samme serie som min egen bil.
To entusiaster på Monza og så dobbel Ferrari vinne.
Og sett forfra
Slik ble den sett bakfra
Bilder fra renoveringen av bilen
|
|
Slik så den ut som ny. En original evoluzione
Bildet tatt i 99 da bilen var innkjøpt i Tyskland, hel pen og god bil. Ingen store problemer med den, men allikevel i egen øyne moden for en solid strekk og modifisering til det bedre
Hjuloppheng, RSRacing. Har nå egen avtale med OSRAV, og bruker derfor det nest beste og godkjente løsningen, Egenkalibrerte OSRAV dempere, og det er faktisk rimelig bra vil jeg si.
Bremser er 330 mm Tarox.
Turbo henger på plass på eget grenrør,
Motor tilbake der den hører hjemme, nydelig med flott rød maling og en alu maskin ombord.
Det begynner å falle på plass. egetbygget innsug også
Egenbygget intercooler. Stor og ekstremt effektiv med lav strømnings motstand.
Det ble plass til fanger også såvidt, og IC har masse luftspalter den kan fores gjennom.
mmmm, bilen begynner å likne en bil igjen
Ombygget til ventilerte bremser bak, reservehjul brønn endret til batteri oppbevaring, superlett batteri.
330 mm fra Tarox
Haugen monterte og mappet saken
Her sitter jeg i en original fabrikk racer, 75 Evoluzione i Arese, med chassisnummer i samme serie som min egen bil.
To entusiaster på Monza og så dobbel Ferrari vinne.
Og sett forfra
Slik ble den sett bakfra
Mer infoLiker
|
|
|
|
 |