Slik så den ut som ny. En original evoluzione

Bildet tatt i 99 da bilen var innkjøpt i Tyskland, hel pen og god bil. Ingen store problemer med den, men allikevel i egen øyne moden for en solid strekk og modifisering til det bedre

Hjuloppheng, RSRacing. Har nå egen avtale med OSRAV, og bruker derfor det nest beste og godkjente løsningen, Egenkalibrerte OSRAV dempere, og det er faktisk rimelig bra vil jeg si. Bremser er 330 mm Tarox.

Turbo henger på plass på eget grenrør,

Motor tilbake der den hører hjemme, nydelig med flott rød maling og en alu maskin ombord.

Det begynner å falle på plass. egetbygget innsug også

Egenbygget intercooler. Stor og ekstremt effektiv med lav strømnings motstand.

Det ble plass til fanger også såvidt, og IC har masse luftspalter den kan fores gjennom.

mmmm, bilen begynner å likne en bil igjen

Ombygget til ventilerte bremser bak, reservehjul brønn endret til batteri oppbevaring, superlett batteri.

330 mm fra Tarox

Haugen monterte og mappet saken

Her sitter jeg i en original fabrikk racer, 75 Evoluzione i Arese, med chassisnummer i samme serie som min egen bil.

To entusiaster på Monza og så dobbel Ferrari vinne.

Og sett forfra

Slik ble den sett bakfra

Bilder fra renoveringen av bilen

Skriv en kommentar: (Klikk her)

123hjemmeside.no
Antall tegn tilbake: 160
OK Sender...
Se alle kommentarer

| Svar

Nyeste kommentarer

25.08 | 09:01

2,9 er jo for lavt. Prøv ny separat kabel med 12V inn på apparatet, og se om den fungerer ok da.

...
25.08 | 08:36

Har målt men kun 2,9 volt. Bilen har kun gassalarm ved dør/steg.

...
25.08 | 08:19

Hei. Mål om det er spenning inn på apparatet. Er det det, kan det være defekt. Da er det garanti, og den vil bli reparert eller byttet i ny av Nortronix.

...
25.08 | 07:46

Hei, flott dide du har her og takk for alle gode ideer.
Min LMC bil har NX5 denne er død selv med de tre sikringene inntakt.
Kan den ha en ekstern sikring und

...
Du liker denne siden