Hei!
Veldig mange kjenner meg som bilentusiast og ihuga Alfa Romeo entusiast gjennom 25 år, jeg bygger
noen ganger litt spesielle bilmotorer, og er vel det man kan kalle veldig handy.
Kjørt tradisjonell fabrikkbygget bobil siden 2001 med NX4 system som jeg monterte og
videre utviklet. Ble flere bobil bytter, og i alle kjøpte jeg full pakke av det nyeste utstyr fra Nortronix, som jeg monterte selv. For vel 10-12 år siden sa eier av Nortronix at jeg kunne nesten "mer enn dem", og jeg fikk lov til å representere
de på messer, hos forhandlere og holde kurs mm.
Så mange har pratet med meg på messer, treff osv.. 🙂👍
Jeg er ikke ansatt i Nortronix, men synes bransjen og alle Bobil entusiastene jeg treffer i miljøet, er så herlig at jeg bare må være med NX toget for å oppleve dette her.
Jeg ønsker også fra hjertet at alle skal finne sin trygge og gode reise med bobilen, og finne sitt eget ønskede sikkerhets nivå, for å sove godt og trygt. Akkurat slik vi har klart
det, når vi reiser.
Noen trenger ingen ting av slik utstyr, sover som en stein uansett. Andre får litt "trompet" ører og lytter
til lyder ute med på følgende redusert søvn. Med NX5 og NX10 kan man selv finne utstyr og tillegs utstyr, som passer en selv og eget behov for å holde uvedkommende unna egen bobil på en skånsom og enkel måte, uten
ubehagelige konfrontasjoner. Man har en trygg elektronisk vakthund som har god kontroll inne og ute.
Med resultat at man sover mye bedre!
Det er jeg selv (Du/Dere) som skal definere dette som eget personlig valg, og ikke eplekjekke "forumkonger" på facebook.
KVALITET!
Alle apparater og ting vi omgir oss med kan bli defekte! Selvsagt også NX produkter. Husk da at Nortronix har en garanti svært få, eller kanskje ingen andre er i nærheten av!.
Får ditt Nortronix produkt en
feil, så vil den bli reparert eller omlevert.
Nortronix trenger ikke noen kvittering for kjøpet, det er nok at du eier ett Nortronix produkt, så tar de garanti på det.
Det vil KUN koste deg porto en vei, selv om apparatet
er 10-12 år gammelt.
Denne garantien gjelder så lenge Nortronix kan klare å hjelpe deg med komponenter for reparasjonen.
Jeg vet ikke om noen andre som yter samme service.
Så når en og annen "forumkonge" på facebook skriker ut om hvor dårlig NX5 eller 10 er, så er åpenbart problemet hos dem selv, de klarer ikke engang å demontere, og sende apparatet
til reparasjon...... Har også opplevet at noen har klaget, og så kommer det fram at de ikke engang har utstyret de klager på.
Nortonix leverer svært
gode produkter, og er opptatt av at eier og bruker skal være fornøyd!, også når utstyret trekker på årene.
Til sist, om ditt NX utstyr får en feil, gjør følgende:
1. Om NX5/10 feilaktig løser ut på gass gjentatte ganger, noter blinkefrekvensen på øverste
diode (1 til 5 blink i serie), den kan fortelle om det er hovedenhet, eller gassensorer ved gulvet som har feilen. (omtalt i manual)
2.
Beskriv din egen opplevelse av feilen, på ett lite stykke papir, noter din kontakt info og returadresse, samt telefon nummer.
3. Legg utstyret trygt emballert i en
eske, betal porto og send til fabrikken i Stavern.
Det vil da blir reparert, og sendt tilbake til deg, gratis.
Dette skriveriet er meg og mine utsagn, ord og utrykk. Nortronix har ikke noe med mine tekster og skriverier å gjøre, siden dette er mine private saker.